【資料分析】同一號碼為多間銀行推銷

同一號碼為多間銀行推銷, 資料並非正統統計學所得, 只供參考.

花了三小時, 從五萬多行資料中, 銀行相關的有七千多行, 經過篩選, 修正資料, 排序, 篩選, 修正, 再篩走可能錯誤資料, 樞紐分析表, 再篩選….
出了這表, 再上hkjunkcall.com 睇下, 估計了可疑情度…

我推斷以下結論, 只作參考
1. 這些間銀行係有請外判公司做推銷,你問佢一定唔會認,因為他們不認為這些公司係外判公司,而係合作夥伴, 但不代表清單中的都是他們的合作夥伴。
2. 有可能係銀行開的子公司進行推銷,所以佢地唔認係銀行分行打出來,電話號碼亦都唔係他們的。
3. 唔係好相信有推銷公司會只為兩間銀行去做推銷,所以有這種情況的都會覺得是可疑。
4. 有網民話禮貌不好,就極之可疑了。
5. 可能果d電話推銷專家(諗代言人果d呢~~), 諗出來的, 性質有d似, 唔會係犯法, 踩晒灰色地帶, 又係暑假前。

這清單有盲點,就係如果疑人一直只冒認一個銀行,便不會在這清單中。

成為第一個人讚好

One thought on “【資料分析】同一號碼為多間銀行推銷

  1. I have received several calls from DBS banks, but all the name, staff number are fake. I did report to the police according to Chapter 159 but the police says I need to have recording and those call are usually made from unregistered SIM card or internet call.

發佈留言