Sun角度:私隱有「價」 重病者個人資料可索$500

0

太陽報 2011年3月20日

個人資料一向有價有市,若附有病人醫療紀錄叫價更高。資深偵探張大偉指出,一份載有姓名、身份證號 碼、職業、地址及聯絡電話的資料,黑市價已由去年的五十元,升至近日的一百元,如果能證實當事人患有重病,更可索價五百元。張大偉建議市民須妥善保存自己 的個人資料,以防被盜用。

附病歷更搶手

「一份個人資料,可以 用嚟借錢,又可以開戶口、洗黑錢,真係大把用途。」張大偉形容,除身份證及護照外,一份只載有五項個人資料,包括姓名、身份證號碼、職業、地址及聯絡電話 的檔案,黑市有價,近期更大幅升值。他表示:「八達通事件發生之後,更多人知個人資料值錢,炒貴咗,舊年先五十蚊,依家就升到一百。」

附有病歷的個人資料更為搶手。張大偉表示:「啲推銷健康產品、醫療計劃嘅公司都想買嚟搵目標,如果證實嗰個人患有末期癌症或者其他重病,仲會吸引一啲推銷另類療法公司,甚至乎做殯儀生意嘅人,可以賣成五百蚊一份!」

成為第一個人讚好

發佈留言