【管理員的話】我有堅持~~~

有一日收到某Universal 乜乜乜公司的電郵,一開頭始就話網站內容有嚴重誤導及誹謗成份,話一個8字頭電話只可以打入,不能打出,故不可能用來推銷,要我刪除資料,否則可能會採取法律追究行動。還寫埋律師行名稱。封電郵都幾驚嚇…

我打去個8字頭電話, 係Universal 乜乜乜的. 電話號碼冇錯喎.

咁算啦, 同你更新番d 資料law…
http://hkjunkcall.com/?ft=82011382
俾左議員的律師睇過,資料ok喎。

另外只要和可能不受歡迎的推銷方法有關的電話號碼我都會收集, 包括回撥的電話。

上了yahoo, google 摷下…
http://www.google.com.hk/search?q=82011382

嘩, 貴公司都洗版洗到好核突喎…
係呀, 大家上Google 睇時, 順便click一click 我地網站, 幫手推一推啦
還有 http://www.google.com.hk/search?q=25276682
都幫手推一推啦

在此, 如果有律師網友, 如果我們的資料曾經幫你減少了煩人的廣告電話,
又或者你願意的話, 請義務提供一些法律意見, 請經電郵提供一些資料給我…
我只是為民服務, 真係俾人告時, 摺硬的!

摺? 當然唔會啦, 還有太多方法處理了 HEHEHE, 甚麼方法, 秘密!

成為第一個人讚好

發佈留言