【管理員的話】Globle White List

Categories 管理員的話
0

我諗E+好多人對三唔識七的電話, 都不一定會聽, 開緊會, 做緊生意就實唔理佢. 但如果一些陌生公營機構, 例如瑪麗醫院無啦啦打黎, 你會唔會點都想去聽聽呢…

好似好大吉利事, 但這是事實. HKJunkCall.com係一早已經可以處理 White List 的.
如大家知道一些公營機構電話, 係可以照樣提交資料. 但記住要選White List!!! 同埋行業方面可以選其他. 當然我會嘗試直接找公營機構取得資料啦.
而其他你覺得都想人地知道的電話, 你都可以報, 例如餐聽CONFIRM BOOKING電話, 酒店的正常運作電話等等呀, 你留多句說話, 網友都可以參考下GA.

軟件方面
現在已經開始和三大長老(Android, iPhone, WM)商討 White List 的支援. 要辛苦大家了… 當然做唔做到都要視乎平台的支援同埋會唔會搞到反應好慢啦… 唔一定做得到. 現在只是開始的階段.

成為第一個人讚好

發佈留言