【煩爆擾Call】掙你錢咩!?

翠兒:
37499554雪纖瘦姓尹不停打黎迫人去佢地公司以$138做FACIAL﹐之前已經推左佢話將會唔係香港﹐點知佢仲夾硬話幫我book定等我返黎去﹐我由佢book因為都冇諗住去﹐我返HK之後更加唔記得呢件事﹐點知佢打黎問我點解唔去﹐我話我失業冇錢佢竟然話冇理由$138都冇﹐我話冇咪冇囉有幾奇﹐佢都要夾硬幫我BOOK時間上去﹐我唔理佢佢呢幾日係咁打黎﹐今日又打黎我叫我媽咪聽話我唔係香港﹐條八婆話唔信仲審問我媽咪係邊位仲迫我媽咪叫我聽﹐條八婆痴線架

Kenneth:
31199533 和記 3 – 有同樣情況, 迫你用 “Hello Ring 接駁鈴聲” 同 “隨便晒”. 一日之內不停致電平均每日 8 次, 如果佢知道你特登拒聽會連續再打. “隨便晒” 係外判晒相服務, 有個男人打黎話你係和記用戶, 要求對地址. 話唔需要就追問 “係免費服務, 點解唔要?! 而家唔駛錢俾你, 做咩唔用?!” 態度似收數佬. 我話 “我大把錢” 聽到對方掟電話 cut 線.

William 回應:
佢都好很痴線喎… 好似掙佢錢咁…

成為第一個人讚好

One thought on “【煩爆擾Call】掙你錢咩!?

發佈留言