國内詐騙電話,請到hkjunkcall.com 提交資料

2

本網站由11月所收到的國内電話提交數量大幅提升,騙徒都主要只詐騙幾千至幾萬元,通常都是扮熟人,話要借幾千至萬元左右應急,有的話要買彩電等等… 數額不太大,收到網友話有人中招。

因為有部份APPs 可能未能提交8位數字以上的電話,所以請網友收到這些電話,請到hkjunkcall.com 提交資料,並盡可能提供詳情。

暫時可以做的有限,但請大家多提供數據,有足夠數據作分析的話,便可以有相應行動,可能可以用軟件處理,也可以找傳媒、政府跟進。

成為第一個人讚好

2 thoughts on “國内詐騙電話,請到hkjunkcall.com 提交資料

  1. 我也是, 佢打咗3次黎(分3日), 但我記得冇發資料給國內, 都唔明為何佢可以知我全名的
    8613926734345
    8613631441900
    8613824463012

  2. 我都有收到, 佢打來之後即刻扮FRIEND, 又話你唔認得我喇, 又話轉左電話號碼, 總是不說他是誰, 好在我國內朋友一隻手數得曬, 一定唔識D咁無聊的人, 佢仲連續兩日都打來, 電話係 137 267 39577, 不過我懷疑是淘寶曾光顧的人打來(因我個一卡兩號只是用過來注冊淘寶和給那幾位朋友)

發佈留言